M-N & sassy-susie Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Ta en titt å si ka dokker trur.. www.cea82.piczo.com
Sigbeth Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Så morsomt å se alle de bildene. Det kan se ut som en guttemage, synes jeg....
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Hei. Kjempe fin hjemmeside du hadde da :-) Jeg synest ikke det er lett å se noe forsjell på jente og guttemage (har vel ikke helt troen på teoriene der heller hi hi) Jeg gikk med jente for 7 år siden (tok magebilder da oxo) denne gangen går jeg med gutt. Magen ser helt identisk ut bortsett fra at magen ble fortere større denne gangen,men det er jo normalt med andre(flere) Har slik struttemage som du har med begge..... Håper det er ei lita tulle inni der da,siden garderoben bærer litt preg av det.... Lykke til da Klem
Felgen :) Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 du har en kjempe fin side! når er terminen? fant ikke den noen sted jeg...
-MtG- Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 ååååå... den der dressen med oransje striper var det første jeg kjøpte til babyen også. Kjøpte den i uke 11:) Den er sååå nyedelig og kommer til å bli mye brukt av vår kommende sønn. Synes du har en veldig guttete mage, men selv har jeg "jentemage" og venter en sprell levende gutt, så det har nok ikke noe å si.
2gangs mamma Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 for en fin mage!! eg trur ikke på dette med guttemage og jentemage noe sørligt! men når jeg fikk førstemann låg hjerterytmen på 140 og oppover, en jentelyd sa jordmor,! og det hadde hun rett i!! så denne gangen følger jeg ekstre godt med på hjerterytmen siden alle sier jeg har en guttemage, men jeg trur selv det er en liten jente.. blir spennende å se om 9 uker!! lykke videre!!
M-N & sassy-susie Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2006 Tuuusen takk har lege å mens termin nå 02 august, men UL termin e 4 sept, så må vell vente enda nån uke ja
M-N & sassy-susie Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2006 hehe.. ja blir det en gutt får han være litt femi di første ukene i sitt liv
M-N & sassy-susie Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2006 hehe.. nej det blir spennende å se... Ja den dressen va det første eg kjøpte.. tenkte at fargen passa godt til både gutt å jente
M-N & sassy-susie Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2006 takk for det.. ja eg føll åsså med på hjerterytmen.. En gang har den vært under 140, men da hadde lille gullet hikke.. Så det va grunnen.. Ellers han den vært mellom 160 å 140... Men e egentlig akkurat det samme ka det blir, så lenge babyen e frisk å rask lykke til du åsså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå