Gå til innhold

våknet igjen i dag kl 0500l

Anbefalte innlegg

og fikk ikke til å sove igjen... intens stikking i høyre side ned mot lysken...:( var veldig ubehagelig... kan ikke ligge på mage8som jeg alltid bruker) pga puppene verker sånn... og i tillegg er det en diger underjordisk kvise som bygger seg opp på haka..

jippi!!

fikk neg test i går kl 0500, da jeg hadde samme greiene på natta... (QR test).. ventet TR i dag, men har ingne symptomer på at hun skal komme( får SINNSYKT vondt i ryggen)...

jeg VIL være gravid, håper at tanta IKKE kommer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5706830-v%C3%A5knet-igjen-i-dag-kl-0500l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk for tips:)

skal til legen på tirsdagen, så lurer på om jeg skal ta en test der men... er så redd for å få neg svar:\ jaja..

sånn sett så kunne bare TR ha kommet til rett tid så hadde man sluppet å lure... bruker alltid å være presis,som regel 1 dag før.. man blir helt gal av å gå å lure:)

tusen takk for alle oppmuntrende ord:)

hvordan går det med deg da AURORA? har du prøvd i 12pp? Hvordan har du klart å holde motivasjonen oppe?

ser at du er en som går igjen i mange innlegg med positive ord:) kjempe flott!!

vil gjerne høre hva som skjer med deg=)

Jepp er i min 12pp nå ja...syklus dag 3 og begynner og blø mindre..hehe.Skal til legen og ta noen blod prøver (serum-insulin og c-peptid) i morgen.Prøver og holde motet opp med at det er noen som har prøvd lenger og at en gang så blir det min tur også.Men mine hormoner er sikkelig ute og kjører...progesteron`et mitt er kun på 15,7 og det skal ligge mellom 22-90 en plass.Men skal prøve på trippel pergo kur denne mnd.Spennede og se framover.

Lykke til du også og du skal se du bli gravid snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...