Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er i uke 38 og melka har kommet... Kan klemme ut hvis jeg vil.. Er ikke det litt i tidligste laget?? Flere som opplever dette? Kan det være et tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet?? Tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaX3 Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Hehe.... kom hos meg i uke 16-17 eller rundt der.... Ikke tidlig i det hele tatt altså... Har ikke noe med om man føder tidlig eller sent heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg fikk i uke 18 ) Alt er visst like vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klukkhøna Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 du er nok ikke tidlig ute nei:) har hatt det nesten hele sv sk jeg også. Husk å passe deg ekstra godt for brystbetennelse nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smånetta 14.mai Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Det hadde jo vært noe om det var et fødselstegn, men akk nei. Jeg har i hvert fall hatt melk i godt over to mnd nå og er i uke 38. Det eneste det innebærer er at når det lekker om natta så må man vaske laken oftere og ikke minst: man trenger innlegg fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Når jeg slutter på p-pillene får jeg råmelk. hatt det de to siste gangene når vi har planlagt baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå