solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei - det var du som lette etter gan som du kunne stikke den ponchoen som du fikk oppskrift til (slik som eg strikka til LillePia) Eg fikk et garn av min farmor - heter mam`sell og er sandnes garn. !00% akryl, som det garnet som eg har strikket den i. Rart at dei ikke kom med det alternativet til deg da du var der å spurte.... Men eg har strikket en poncho i det garnet og et skjerf i samme mønster til meg selv. Et helt utrolig deiligt garn. Du finner det på hjemmesiden - eg har oppdatert "mine hobbyer" (og litt til) Eg skal til byen til helgen en gang og eg - må på oasen på den hobby foretningen der å se på et garn. Der låg et i vinduet - et kjempe stort nøste til 128kr. Det må eg skjekke ut, digert nøste... Og så må eg ha mam`sell garn i en annen farge enn det eg har strikket i nå. Skal me ta følge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juli 2006 du forstå skrivefeilene mine håper eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 hei og hopp! Slår gjerne følge eg! Bare gi et pip når det nærmer seg! Rart, ja, at de ikke kom med det alternativet du nevner... Hmm...ja nå skal jeg inn å sjekke ut siden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 var innom på oasen idag, og mam`sell garnet har gått ut... skal ikke være lett, gitt!! Fikk et annet garn i stedet, ikke 100% acryl, men men ..var veldig fint! og mykt! Og det andre nøstet var DIGERT, ja!!! Gubben såg haugen med nøster du hadde stabla og lurte på om du skulle starte sveio garnbutikk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Ååå så synd med det garnet da, eg som likte det så godt. Det var bare helt utrolig godt. Synd det at garn "går ut" Det såg så nytt ut det som eg fikk av farmor og eg trodde at det ikke skulle være så lenge siden hun kjøpte det. Men men... da får eg håpe at det dukker opp et da som er kanskje like bra. Kanskje det du fikk er like bra.... Hehe, eg har ikke så mye garn da... hehe. Såg du på det digre nøste - hva garn det var? hehe - eg må bare gå å skjekke det. Stiligt - og så fine farger det var på det. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror det blir torsdag eg reiser til hgsd... passer det for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 torsdag høres ut som en veldig bra dag for meg. Tror ikke eg har noen planer da, så det passer jo bra! skal du til byen eller bare oasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Eg tar bussen til byn, eg tror den går til amanda men det er ikke der eg skal. Så eg får gå av nede i sentrum og ta ny buss til oasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 26. juli 2006 Eg tar en buss som går her fra klokke 10 - og så videre en gang fra byen, men det går busser hele tiden der. Har ikke rute på dem. Så eg vet ikke helt hva tid eg er på oasen. For eg har ikke penger på kontantkortet mitt - eg skal legge en lapp til min mann sånn at han leser den før han går på jobb, så kanskje han fyller på det i mårå tidligt. Dumt han hadde lagt seg nå da - eg kom jo på det akuratt nå (me fyller på kortet fra nettbank) Men hvis ikke så får eg bare vente på deg på rfemsiden av oasen mellom 11 og 12. Må klare og komme meg bort dit til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå