Gå til innhold

verdt å vente på!!


Gjest

Anbefalte innlegg

9 dager etter termin komme Aurora til verden! Jeg hadde en super fødsel på storken i Bergen, og alt gikk som eg hadde håpet på! fikk litt rier i 23 tiden den 20, men etter mange falske alarmer turde jeg ikke håpe at det skulle alvor. en time senere begynte jeg å blø så da kjørte vi til storken. ble lagt inn kl 0025 og etter en time og kun to press rier var hun ute! er glad jeg slapp å føde lenge. det var nok det at jeg hadde gått over tiden og blitt skikkelig moden og åpen som gjorde at jeg fikk en slik enkel fødsel. da jeg ikke revnet eller måtte klippes så slapp jeg å sy. fikk reise hjem nesten dag! så til dere som går over termin: `det er jammen verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre det også da:-)

Er en uke over termin, har hatt masse maserier i flere uker egentlig.

Men greit å vite at det gjøre fødselen lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg gikk 6 dager overtiden. fikk jeg en lang og jævli fødsel. vel åpningsriden var lang og grusomm.måtte bli satt på drypp.men da jeg endelig nådde 3 cm, tok det bare 2 timer til fullåpning,så da gikk det raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og takk for oppmuntring for oss andre som går på overtid!

Eg er to veker over i dag. Kjedelig å vente, men hvis det kan føre til en kortare fødsel med mindre smerter og uten revning så er det verdt det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...