Gå til innhold

trøtt, stikkninger og humørsvigninger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette høres ut som meg!!! er oxo en uke siden eggløsn, men jeg har følt meg veldig oppblåst, trett og med sånne prikkinger/stikkinger/småkramper i venstre siden av magen som jeg pleier å ha den dagen jeg har eggløsn, men nå gir de seg ikke :P vi får krysse alt som krysses kan og håpe på at noe spennende er på gang ;)

Annonse

jeg skal ikke ha mens før i slutten av måneden eller begynnelsen av august.. så mensmurnger så tidlig har jeg aldri hatt.. begynner med skikkelig mens smerter to til tre dager før mens.. :) men kroppen kan spille oss et puss!! tør ikke håpe for mye...

trøtt, kvalm... ikke så mye stikkninger i dag, men litt er det.. har mens smerter, men venter ikke tr før om leenge:P magen er faktisk KJEMPE hard!! hehe.. innbliller meg sikkert bare det, men min kjære spurte hvordan jeg hadde trent magemusklene mine:P

jaja, da skal du ikke se bort fra at du kanskje har klart det ;) du har jo nesten alle symptomer, så nå skal vi bare håpe!!!! jeg kjenner at mensen er på vei, men vi var ikke så ivrige denne måneden med sex for det var så forferdelig varmt hele tiden ;) hihi, satser på neste periode :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...