a.b.k.h. Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 når dere sier dere er f.eks. 8+o regner dere da fra siste dag i siste mens. el fra den dagen man ble gravid? jeg er 6 uker på vei fra da jeg ble gravid også 8 uker fra siste mens,hvilke tall skal jeg bruke her? hilsen en som lurer veldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M*A*S*H* Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Man begynner å telle den FØRSTE dagen i siste mens, det blir uke 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a.b.k.h. Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2006 ok,da er jeg 7+6 i dag,tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M*A*S*H* Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 ;-) Gratulerer! Kose deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Ja, som hun her sier.. Jeg teller fra første dag i siste mensen. Den første dagen blir 0+0, andre dagen i mensen blir 0+1 og hvis mensen begynte på en lørdag så skifter jeg uke på lørdager. Så den kommende lørdagen etter mensen var jeg altså 1+0 på vei... Nå er jeg 7+6 på vei og har vært hos legen,, hun var enig i regningen min.. :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå