Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 var hos legen min for ei liten stund siden, og fikk påvist garniella(?)-infeksjon. Husker ikke helt navnet på det. Noe det samme som sopp tror jeg. Får ikke medisiner hlr, pga graviditeten! Går visst over av seg selvm Noen flere som har/el har hatt erfaringer med denne infeksjonen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a.b.k.h. Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 har du termim 07.03.07? det har jeg også,du er i tilfelle den første jeg har sett,det var litt morsomt. jeg har dessverre ingen erfaring med den infeksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M*A*S*H* Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/skjedekatarr Her kan du lese litt om dette:-) Har ikke hatt dette selv, men tror det er relativt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 hei Jeg har vært plaget med det en del, hos meg forsvinner det ikke av seg selv. måtte vente til jeg var over 12 uker før jeg fikk medisin. fikk salve som jeg brukte hver kveld i 7 dager, dalacin tror jeg det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå