Gå til innhold

Gravid med en gang etter en MA

Knektenbono

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var var på 12 ukers kontroll 23 juni og fosteret hadde dødd i 9+3 . jeg hadde en ma 24 juni . Men tok en test i dag som viste possitiv !! Vi hadde fått beskjed om å vente med sex etter 4 uker , men det var mange som sa så forskjellig. Så jeg beg når kroppen var klar . CA 2 uker etter MA. Virkelig at jeg er gravid igjen ?? Eller viser testen possitiv etter utskrapning ? Noen som har opplevd samme ? Livredd for at det kan gå galt igjen jeg

Fortsetter under...

Hei kjære deg

Hadde også MA i uke 10 og utskrapning siste uken i juni..

Produserte hCG i to-tre uker etterpå og hadde fortsatt masse svangerskapshormon i kroppen etter to uker..

Tror jeg ville målt stigning heller hvis jeg var deg - du skriver ikke noe om hvor du var i syklusen for 2 uker siden.

Mitt råd er å gå å ta en blodprøve i morgen og en ny en om 4-5 dager. Er det stigning er du gravid :)

Bedre enn å gå å glede seg over et nytt svangerskap også er det kanskje bare hormoner igjen fra forrige gang.

Jeg fikk beskjed om at det var lurt å vente en mens for vi prøvde igjen :)

Lykke til da

HEI!

Det kan jo være at du er gravid igjen håper jo det da og da går det helt sikkert bra:)

. Min erfaring; Jeg hadde en MA 26 mai (8+1) med utskrapning. små blødde litt til og fra, gikk til sykehuset igjen etter 2 uker og det var helt fint. Etter 2 uker igjen følte jeg meg ennå gravid og gikk til sykehuset, der så de noe og tok ny hcg for det kunne være en ny graviditet...tok tester som var positive men det var bare rester:( Hcg min gikk sakte sakte nedover og etter 9 uke var den 2:) skal også si at på siste kontroll fant de en corpus luteum cyste(ikke farlig) bare hormonene som har slått "krøll " på seg.Har nå fått mensen og kan starte på nytt:)

Du kan jo gå til legen å ta en blodprøve, men du må jo en til etter noen dager for å se om den stiger eller ikke.

Lykke til uansett!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

oi!!

Da er det sjans for at jeg er gravid igjen da igrunn...... hmm er jeg klar for det da?? jeg tror ikke jeg klarer å kjøpe CB å teste nå, det er jo så mange som snakker om at det er "gamle" hormoner igjen som kan spille meg et puss... skal til legen neste uke så da få rjeg se da om jeg tør å sjekke sa eller om jeg bare venter å ser...

hei, hopper inn igjen på denne siden..hadde en Ma i uke 10 og hadde utskrabning 11 juli..blødde faktisk ikke mer en 5 dager. of fikk vanlig mensen tre uker etter..hadde da eggløsning sist helg..nå har jeg små mensensmerter helt nede, for jo selvsagt mange tanker igjen for det var slike smerter som jeg hadde sist..og leser at flere av dere blir fort etter en Ma eller Sa..???:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...