Gå til innhold

hvorfor skjer det ingenting???


Gjest

Anbefalte innlegg

er så dritt lei, orker ikke endag til, det er varmt, kynnere døgnet rundt, så full av vann at jeg ikke greier å gå. akkurat nå er alt et herk!!!

 

vill ha gutten nå!! er det så vanskelig for kroppen min å skjønne eller????

 

urettferdigt at alle går forbi meg i fødekøen..

 

har prøvd det meste av kjerringråd, bortsett fra å hoppe, skjønner ikke helt hvordan jeg skal greie det akkurat. men ikke om det hjelper..

 

HVORFOR SKJER DET INGENTING????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme vis som deg, forferdelig kjipt!!!

 

Har ikke noe svar på hvorfor ingenting skjer, men trøster meg med at før eller senere må jo noe skje...

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg er så lei nå. Har to venninner som hadde termin etter meg, de har selvfølgelig fått for ei uke siden, her sitter jeg med min enorme mage. Dette er nr2, så hadde trodd hun skulle litt før!

Er så hoven, ser ikke ut, ingen energi og bare lei nå, men det hjelper visst ikke. Lurer på om hu har tenkt å bosette seg der inne!

Håper det skjer noe snart for oss alle.. Trøster meg med at det ikke er mer enn to uker uannsett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sniket ennå...og jeg har flere leger som sier at "åjada denne kommer snart og fort......." og det har jeg hørt siste 2 ukene.....dritt....!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner frustrasjonen deres jenter,kan trøste dere med at jeg gikk 11 dager overmed førstemann,og er også denne gangen på overtid.Hadde termin 19.7.Prøv så godt dere kan å finne på noe,ellers kan ventetiden bli uutholdelig. Lykke til iallefall,det blir nok vår tur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 21.7 og venter også. Forsøker å trøste meg med at han ikke er klar ennå da og at han for få lov til å bestemme dette. Jeg ser ikke ut i måneskinn, er hoven som en balong, og i tillegg forteller hele verden meg at jeg er "enoooormt" stor og at "kanskje det er to der inne" ha ha veldig morsomt................

Slitsomt med hvert et sekund over tiden men men, babyen bestemmer.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...