Gå til innhold

Gravid med en gang etter MA

Knektenbono

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg hadde en MA, Jeg var på 12 ukers kontroll den 23 juni og fikk greie på at fosteret døde i uke 9+3 , det var så utlolig trist. Var vårt første barn og vi gledet oss enormt. Hadde egentlig ikke hørt så mye om MA, bare tenkt at dette går bra. Hadde utskrapning 24 juni , og blødde 2 uker. Fikk beskjed om å vente minst 4 uker med å ha sex igjen. Men det var mange som sa forskjellig ang det , så vanskelig å vite. Men jeg gjorde som jeg følte, når kroppen var klar var jeg klar. Og i dag 23 juli viser testen possitiv igjen !!! Jeg kan nesten ikke tro det !! Virkelig gravid igjen ? På første forsøk etter utskrapning , trodde det ikke var mulig. Andre som har opplevd det? Nå er jeg nervøs for om det går bra denne gang , at kroppen min er klar for det , at slimhinnen er tykk nok osv .... Andre som har opplevd det sp raskt ? og at det har gått bra ? Hilsen ei bekymret som ønsker å få barn

Fortsetter under...

Hcg-verdiene etter en utskrapning faller langsomt, og dermed kan en graviditetstest så kort tid etter være falsk positiv. (sånne selvtester måler hcg-nivået i urinen) Du må nesten ta deg en tur til legen for en tidlig ultralyd for å se om du er gravid igjen.

Håper det stemmer og at du er i gang igjen - lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...