Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 spiser dere mer i slutten av svangerskapet? kanskje ikke bevisst, men da dere tenker på det? selv gjør jeg absolutt ikke det....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Spiser mindre. Er mindre plass til mat. Det går stort sett i frukt, salat og drikke her, en og annen brødskive og litt kylling. Tung mat er vanskelig å få ned.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 spis å mindre.. klare ikke så masse, å i den her varmen e matlysta borte..
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Jeg små gommler mye,mest på bær og frukt (blir litt søtt og innimellom....) men enig i at de store måltidene blir det ikke. Tror det er lurt å få i seg litt gjevnt å trutt,vi trenger energien når det pluttselig starter (for oss på slutten da seff....)
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Spiser mye mindre, føles ut som det blir så fort fullt i magen. En halv pølse så er det fullt der inne! Drikker mye da, og spiser en del jordbær og annen frukt istedet for de store måltidene.Er så varmt, så har ikke den store matlysta likevel.
Mamma28MedSpire Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 jeg har også mistet lysta på store måltider. spiser mye vannmelon, jordbær, druer, nektarin ol for tiden har enda en stund igjen så det kommer nok til å bli trangt der inne...
Rut Bram Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Ja, jeg spiser definitivt mer nå, er 29+4. Er blitt ulvesulten i denne perioden.... men jeg regner med at det avtar litt heeeelt på slutten opp mot terminen, da tar babyen enda større plass og jeg regner med at halsbrannen gjør sitt for at apetitten ikke er noe særlig... Sånn var det ihvertfall sist.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Rett etter at jeg har trena spiser jeg 3 skiver grovt brød ( lindberg) men utover dagen blir det mye mindre enn ellers.. litt nå og da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå