Gå til innhold

August: amme BH


2 søte

Anbefalte innlegg

tok på meg amme bh'en idag for å prøve den, og den er så god!! tror ikke jeg kommer til å bruke annet lenger! første jeg skal på mandag er å kjøpe flere:)

 

puppene ser litt rare ut i den da, ser ut som en trenings bh, men de gamle BH'ene mine begynner å bli for små så...

 

hvor mye har dere betalt for amme bh? jeg betalte 400kr for denne.. er det for mye eller? jeg måtte ha 80F i denne da..

noen som vet om noen gode undertøys butikker i bergen(sånn utenom netty)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ej betalte 100kr for min amme bh da,men den kjøpte ej på H&M.Den e skikkeli go å ha på sej:) Ska dit i mårga å kjøpe mej et par stk til,men he ikkje begynt å bruke den ej he enda.Må vaske den først;p Litt tiltak i varmen da for å sei d slik:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å finne "perfekte" amme-bher jeg...Har kjøpt noen på Spar Kjøp (av alle plasser), som jeg er ganske fornøyde med. Noen tips om hvor man finner disse "super-gode" bhene til ok priser??

Vil ha med spiler og god støtte, vanskelig å finne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant noen på cubus med spiler. triumph sine. men jeg ble fortalt at spilene kan stoppe opp melkekjertlene, eller noe i den dur... så de var ikke så lure å bruke.

men triumph har iallefall veldig gode BHer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste jeg hadde da jeg fikk nr 1 var kappahl sine med spiler.....de koster 149 kr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...