Gå til innhold

Deilig med barnefri og mannefri!! Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Akkurat satt meg ned litt jeg.

Har barnefri,men sambo maler litt:O) Kjøpt hus og vi er så og si ferdig!Heldigvis!:o)

Har akkurat vært ute og plukket en hel haug med bringebær jeg,fryser de ned så når jeg har fått høstet ned alt så skal jeg lage litt syltetøy saft og slikt.

Deilig å bare kose seg når alle er ute av huset. Lage deg en kake da og kose deg skikkelig!:o)

Hei :)

Vi holder på med å legge gulv på soverommet.. Eller det gjør sambo, også rydder og vasker jeg litt.. :) Deilig at det ikke er så varmt ute i dag.. Gidder liksom å gjøre noe :)

Snuppa er ute og leker, endelig har venninnene kommet hjem fra ferie..!!

Jeg har ryddet litt i huset, nå skulle sambo ut på et par timers sykkeltur, så da passet jeg på å slenge meg på sofaen med boka mi. Helgen har gått i ett, bare kos, men har vært på en lang besøksrunde, så nå var det deilig å bare slenge seg ned. Har ikke tenkt å gjøre så mye mer i dag. Ha en superduper søndag:)

Hei!

Sambo og junior er på hytta sammen med familien min. Jeg jobber så jeg kunne ikke bli med:( Har gledd meg lenge til å få huset for meg selv, men savner veldig sønnen min. (og sambo også faktisk, he he..)

Har tusen ting som skulle ha vært gjort både ute og inne, men orker liksom ingen ting. Har klippet plenen, og bør luke litt ugress + male en vegg.

Ellers så skal jeg slappe av så mye jeg kan, iallefall sove middag når jeg kommer hjem fra jobb og gå noen turer å få trimmet litt.

Kos deg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...