2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 har så lyst på en,noen som har en å selge? eller en internett side hvor jeg får kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Hva i all verden skal en med det?Latskapen lenge leve eller? Er jo ikke så vanskeli å lette på rompa og gå å se til den lille er det det da?
2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Hva????dette er da en babywatcher som du kan lytte til hjertelyden til babyen når han ligger i magen...Stått opp på feil fot idag eller????
2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 MAS BabyWatcher er et ultralydsett som gjør det mulig for deg på en enestående måte å bygge opp et nært forhold til ditt barn ved å lytte til barnets hjerteslag, lenge før det kommer til verden. Formålet ved utviklingen av MAS BabyWatcher var å fremme morens og barnets forhold tidligst mulig under svangerskapet for å gjøre månedene frem til barnets fødsel til en unik opplevelse. MAS BabyWatcher gir den vordende mor mulighet til å holde kontakt med barnet fra ca. 12 uke av svangerskapet. På denne måten utvikler det seg et dypere forhold fra dag til dag, og denne harmonien overføres også til det fremtidige livet. Du opplever hvordan ditt barn reagerer på dine følelser. Stress, angst, røyking eller alkohol belaster og øker din lille skatts hjerteslag. Ro, velbefinnende og psykisk harmoni overføres på en positiv måte, hvilket barnet ”besvarer” med rolige hjerteslag mellom ca. 120 og 160 slag pr. minutt.
katrineev Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 hahaha like morro hvar gang en anonym ikke aner hva de snakker om hihi.... jeg har babywatcher jeg og den har vært vært hver eneste krone.. hørt på babyen inne i magen masse... men skal da ha min en stund til men jeg bestilte her: http://www.babywatcher.no/ så får da anonym lette på ræva si og fly og se til babyen sin inne i magen haha... MORO!!! hihi
2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2006 Ja,det er helt utrolig altså Blir overasket av slike mennesker jeg haha.Og i tilegg underskriver seg som anonym,og ikke har peiling hva di snakker om..Oboj oboj.. jaja,hun får gå rundt i stua si litt og lete etter beibien i magen sin.. er i uke 29,synes du det er seint å kjøpe eller?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 hehe.. greit ho tok feil der, men en baby call kan nåk være kjekt for mange! viss babyen sover ute eller har stort hus.. æ sku ialle fall ønske æ hadde en baby watcher.. det hadde vært kos å kunne ligge å høre mer på hjerte en det man får på kontroll time! å du har nu enda, ve mindre den kommer for tidlig da ti uke igjen så kan bli mye kos me det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Hehe.. Dere er jo faan ikke snau!! Begynne å rakke ned for at en har tatt feil?Da er man faan meg bra sprengt i hue!! Tror dere skal ta dere en tur til legen og få sjekka hva som foregår oppi den trange skallen deres!!
2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2006 oioi,stakkar deg,anonym sier jeg bare.. hormonene i full sving,forstår jeg? Du trenger ikke være så kvass da.. ha en fin dag videre.
katrineev Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 haha godt en blir underholdt i hverdagen du.. jeg kjøpte min veldig tidlig jeg i uke 13 men har masse glede av den enda.. så har du lyst på synes jeg du skal kjøpe deg en.. ikke no vanskelig og bli kvitt heller.. går som varmt hvetebrød...
idamortil2 Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 Jeg selger min... Den fungerer utmerket. Hvor mye vil du gi?? Hvis du er intresert kan du maile meg på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå