Gå til innhold

Hallo MimmiConstanse,ville du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett litt til på meg?Vart tidligere spådd at vesleguten skulle begynne å sove meir/rundt i løpet av juli/august.Han nærmer seg det meir,men ikkje så helt enda.Ville du sett på det?Ammer han fortsatt,hatt eindel klur med tette mjelkeganger,men går stort sett greitt no med Lecitin.Ser du om eg fortsetter amminga ei stund enda??Jentene har slutta sjølve de..Han er født 15.09.04.

Og du,ser det ut som jenta som kjem i 2009 blir rolig?Vært så mykje styr med guten,med kolikk første leveåret,og fortsatt urolig søvn.Men snart er alle tennene kome igjennom.

Og når det gjelder skulen,så trur eg kanskje eg ikkje går det som eg er kome inn på no,men kan det bli noko anna kurs/studie i forbindelse med attføringa?Og ja,det har med mennesker å gjere.Den linja gjaldt barn og ungdom eg kom inn på.Og så er eg utd spl.

Vart masse dette,men om du orker noko av det.Eg er født 04.05.68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å få tilbakemeldinger... så morro at jeg traf på det med skolelinja da...

Får opp at han vil sove hele natta gjennom rundt august...

Tror du kommer til å slutte å amme til høsten august, september...

Denne jenta som kommer i 09 hun er livlig, men gjør ikke mye ut av seg selv, kommer ikke til å gråte så mye og er stort sett blid...

Kan se ut som om hun får kolikk, men da er jo kiropraktor ett alternativ...

Fikk ikke opp noen kurs eller studier nå da, men det er bare å spørre igjen senere, kansje jeg får noe annet da...

Bare å spørre om det er noe du lurer på, koselig å kunne hjelpe...

Klemmer

Mimmi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...