Gravid med nr. 3 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Hei jenter Jeg har termin 1. november, så jeg tenkte kanskje jeg skulle være litt inne hos dere også, sånn i tilfelle... Det er jo nesten like stor sjanse for at han kommer i oktober som i november, og da er det jo greit å kjenne dere her inne også.. Noen som har lyst å fortelle litt om seg selv? Jeg er 31 år, gift, bor i Rygge og venter min første.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Hei:O) Gjør som meg du ) Er både her og på novemberklubben jeg. Håper du har det bra! Er bra lummert nå.
Gravid med nr. 3 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Hei *SolaMi*! Bra med deg? Jeg har nytt late soldager nå mens jeg har ferie. Blir litt kjedelig når mannen min er på jobb og jeg ikke har bil. Bor på Larkollen og bussforbindelsene er ganske elendige... Men, -skal ikke klage. Det er jo herlig med sommer da.. Skal vi prøve å få til et mossetreff igjen?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Går ganske bra her:O) koser oss som bare det i solen. Men har begynt å få kvalmen tilbake igjen og er ganske trøtt for tiden,men med lille snuppa mi så er jo dagene bare herlige allikevel:O) Et treff blir jeg så gjerne med på...også å gå en tur eller noe.Begynner å merke litt bekkenløsning her og beste medisin er jo å gå. Så bare å dra igang noe så er vi nok med:O) God uke:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå