Gå til innhold

Dere som har vært gravid før...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når kom kynnerne?? Jeg er bare 10 uker, men synes allerede at livmoren strammer seg...Kan det stemme? Spesiellt etter...ja, for å være dønn ærlig...orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt når kynnere kom i første svangerskap, jeg var jo ikke kjent med dem da.. Men jeg kan allerede kjenne dem svakt allerede, og jeg er bare i min åttende uke... Jeg tror magen jobber i kynnere gjennom hele svangerskapet jeg.. Bare at det er lettere å kjenne kynnerne når man kommer litt lengre ut i svangerskapet. Jeg kjenner svake kynnere på morgenen bare.. ikke noe ellers på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse kynnere tidlig i svangerskapet, men etter uke 14-15 forsvant de og kom aldri tilbake=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke egentlig det er kynnere så tidlig som uke 8 og 10. Er selv 9 uker på vei, og kjenner tydelig noe som foregår. Har ei fra før på tre år. Tror vel heller det er livmora og sånt som rydder plass til en større baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kynnere før uken før fødsel - hver gang la jeg meg dramatisk ned på sengen å sa : Nå skal jeg føde... men, sto fort opp igjen..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...