Kjerringhelvetet <3 Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Er i uke 38. Har i de siste ukene hatt mye maserier og sterke kynnere, begge regelmessige i flere timer av gangen. Gjennom hele svangerskapet har jeg hatt masse kynnere, også regelmessig med ca 2 min mellomrom i flere timer om gangen. Nå har det stoppet helt opp og jeg har ikke hatt så mye som en eneste, liten kynner eller murring på nesten en uke! Hva skjer? Jeg trodde det skulle være omvendt mot slutten. *flire* Kan kroppen min ha misforstått? Kanskje den egentlig tenkte å føde i forrige uke, men glemte det, og nå tror den at den er ferdig og derfor slapper den bare av. Har fortsatt en liten stund igjen til termin, så jeg klager ikke. Baby får komme når hun er klar. Men jeg forstår bare ikke hvorfor alt plutselig har stoppet opp? Noen teorier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg tror rett og slett kroppen din prøver å j*vles med deg!! ;-) Det er vel kanskje kroppen som prøver å gjøre seg klar og nå tar en pause før siste akt. Vet ikke jeg, men jeg måtte bare svare for jeg synes det var så morsomt skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg tror du har helt rett! Kroppen jævles med meg. Og så sitter tulla inni magen og flirer, for nå kan hun bo gratis der inne til hun er 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 He he,det var vedlig morsomt skrevet ja....godt humoren er inntakt da hi hi.... Disst kroppene våre er forundelige,men vi kan vel ikke annet en stole på dem ;-/ Lykke til og håper hun kommer snart (ihvertfall før hun er 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperMusa Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Hmmm, stille før stormen kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Har hørt av hun jeg tar modningsakupunktur hos at det er et godt tegn... livmoren slapper helt av for så å bygge seg opp til å gjøre jobben sin- med å få ut babyen:) Men ikke vet jeg altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå