Gå til innhold

Kjøper utstyr denne uka. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av diverse utstyr denne uka. Vi har nesten bestemt oss for følgende:

Vogn: Teutonia Spirit S3 kombi med mykbag

Bilstol: Maxicosi med base

Babysitter: Supernova

Reflex sin lammeskinnspose.

Noen som har gode / dårlige erfaringer med dette? Vi bor forresten på Vestlandet hvis det har noe å si med tanke på vognvalg og pose til vogna.

Fortsetter under...

aner ikke. Maxicosi m base er iallfall dobbel så dyr som graco m base har jg forstått.

Det eneste jeg vil si er at bleiebøtte og sengehimmel er "bortkasta" penger =) Det går veldig fint uten de to tingene!

Maxicosi har gjort det veldig bra i tester, så du gjør nok et godt kjøp der.

Den har vel isofix-base, har den ikke?

Ellers kan du fint bruke maxicosi uten base. Blir du å ta setet masse inn og ut av bilen? Hvis du ikke gjør det, er det jo ikke særlig behov for base. Vi blir iallfall å la setet stort sett stå i bilen vi, og heller ha med bagen til vogna eller bæresele...

Hei!

No kjem det vel litt an på kvar på Vestlandet du bur ang den posen. Sjølv bur eg i Bergen og hadde tenkt å kjøpe saueskinnspose (reknar med det er omtrent som lammeskinn) sidan vi får babyen til jul. Men det er visst for varmt til klimaet her - slike posar er visst betre på Austlandet der det er skikkelge vintrar. Men som sagt, eg veit ikkje kvar du bur, og det er jo absolutt plassar på Vestlandet som er veldig kalde med ein del minusgrader om vinteren! Men mne, berre eit tips :-). Lykke til med handel!

Har selv en eldre lammeskinnspose, og synes det er supert! Bruker den selv kalde sommerdager her i Nord Norge... den regulerer tempraturen utrolig bra, og kjempegreit å slippe å kle så mye på ungen før han skal sove..( skal være sagt vi nesten har hatt høst her allerede!!) Ellers har vi vært superfornøyd med super nova babysitter!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...