Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 fredag 21 juli kl 06.34 kom lille gutten min. fødselshistorie kommer senere. er hjemme å koser oss nå. lykke til dere som fortsatt venter på å føde. klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer så masse!! Kjempe misunnelig nå, men glad for din skyld. Fin dato var det og, samme som datteren min på 2 år:-) Kos dere med nurket, ønsker dere all lykke videre! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vespa Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer så mye Bejb!! Jeg tenkte nok du var på sykehuset da vi ikke hørte noe til deg her inne. Håper alt gikk fint med deg og lillegutt, gleder meg til å lese fødselshistorien. Kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vespa Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Nå må det snart være din tur Hilde! Blir to julibarn på dere da, to løver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Grattis så masse da:o) Endelig var det din tur, du som har venta så lenge nå. Jeg hadde en liten anelse at du hadde havna inn på føden da jeg ikke så noe til deg her inne. Håper alt står bra til med dere alle sammen:o) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå