Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Har hatt de derre stikkingene i underlivet en stund nå.Og d gjør jo litt vondt. Men de to siste ukene har jeg også vært plaget med smerter i maven,på natten.Ingen kvalme eller noe slikt,men går gjennom korsryggen og føler meg øm på sidene.Er i uke 36 på tirsdag. Lure på hva dette kan være? -Fortvilet
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Vært plaget med det samma,men vett ikke hva det er......
haater husarbeid Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har også sterke smerter i korsryggen, men mine går ikke over til magen da... Men stikningene i underlivet høres kjent ut ja.... er uke 36 nå. Har ingen anelse hva det kan være jeg heller.
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 hørte med legen min om disse stikkingene i underlivet. Å ho mente på at det kunne vere ting og tang der nede som gjorde seg klart til baby
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Oki:) Godt å høre det da:) Men skal ta meg en prat med jm når jeg er der neste gang.Om en uke og en dag;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå