Gå til innhold

Er det fler førstegangsfødende her i mars klubben?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

Gratulerer så mye!

Jeg er også førstegangsfødende. Har regnet meg frem til termin 12. mars.

Jeg er 32 år og bor i Oslo.

Gleder meg veldig og er veldig veldig spent. Skal til legen den 18. august, som er så altfor lenge til.

Lykke til!

Annonse

Hyggelig at vi er fler i samme situasjon. Er utrolig fantastiks å bli gravid, eller hva? Hvor lenge har dere prøvd?

Har dere fortalt det til noen?

Har dere skaffet dere jordmor i tillegg til fastlege?

Det er helt fantastisk ja -og veldig merkelig.. tenk,jeg er gravid..!! Har ikke fortalt det til noen enda,fint å være sikker på at spira sitter før man sprer den gode nyheten..så vi vil vente ca 12 uker (spørs hvor lenge jeg greier å holde meg for mamma da men..) Dere da?

Skal ringe legen nå,han ordner vel med jordmor eller?

Har dere tenkt på privat UL?

Åå for ei herlig tid dette er,kos dere folkens:)

Vel, jeg har fortalt noen venninner, og til helgen skal vi fortelle mine foreldre. Dersom det skulle gå galt, så vil jeg jo gjerne ha dem rundt til å trøste, så da er det greit at de vet.

Legen ordner vist ikke med jordmor har jeg sett på sidene her, det er noe man må ordne selv. Jeg tenkte uansett å høre litt med legen på 1 kontroll 22 august.

Privat UL har vi ikke tenkt på. Er ikke noe poeng å ta UL tidligere med mindre man mistenker at noe ikke er som det skal. Ifølge planen tror jeg at vi får vår første UL i oktober.. så da har vi noe å glede oss til :-)

Dette er en herlig tid, ja... Vanskelig å tenke på andre ting innimellom....

Da har jeg best. legetime -imorgen! Tidligere enn jeg hadde trodd,men legen skulle ut i ferie fra neste uke.. Har dere bestemt dere for fødested da? Er litt usikker jeg,har lyst på Ullevål..men Ahus er jo 5min unna oss da(så samboer stemmer på det,pga utrykkningstida

he he )

Får se hvor lenge vi klarer å holde tett,holder jo på å bobble over av lykke!! Springer på do ganske ofte nå da,ei på jobben spurte om jeg kanskje var gravid "jeg? nei..nei..joda vi snakker jo om å få barn snart......" :)

Hei,hei! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Har regnet ut at terminen min er 29.mars:) Dette er første gang for meg også så jeg er helt i ekstase,og synes det er vanskelig å gå rundt å holde på en så stor hemmlighet! Jeg vil bare skrike det ut til alle! Jeg er 26 år og bor i rett utenfor oslo.

Annonse

Hei til deg også!

Syntes det er hyggelig at vi er fler i samme situasjon. Håper vi kan holde kontakten her inne iallefall. Godt å ha noen å "prate" med og sammenlikne seg med.

Vet ikke hvor jeg skal føde enda. Har hørt at Rikshospitalet er bra... men får høre litt med legen tenker jeg.

Er i ekstase hver dag :-)

Jepp!!

Jeg er gravid for første gang i mitt liv!! Kjempespennede!!

Jeg har pcos, men klarte å få fulltreff på min første pergo-kur. Mirakel!

Nå håper jeg bare spira sitter der i 8 mnd til.

Min termin er 29. mars om kalkulatoren her har riktig.

Ellers så er jeg 28 år, gift og bor i Østfold.

Blir så glad når jeg ser at vi er så mange. Mange på min egen alder t.o.m. også i øslandsområdet. Morro.

Jeg har begynt nå å få litt kvalme. Mest om natten, men litt nå på jobben i dag også. Ikke så ille at jeg må kaste opp heldigvis...

Magesmerter har jeg innimellom og er nok litt mer trøtt en vanlig på kvelden. Alt ellers bra. Hva med dere?

Er det forresten noen her som bruker msn som vil chatte innimellom der?

Morsomt at vi er så mange! Føler jo egentlig at det bare meg i hele verden som er gravid og lykkelig,hi hi den gang ei!!:)

Formen min er fin,men er så trøtt..er vant til å drikke kaffe til vanlig,men nå unngår jeg det mest mulig..Ellers løper jeg på do "hele tiden"..drikker jo masse i varmen,noe som ikke akkurat gjør saken bedre. Problemet,spess på jobb,er at når jeg har vært på do så tar det 3min så vil jeg litt til(sorry detaljer) så springer tilstadighet på do da..

Kvalm har jeg ikke vært,mere uggen innimellom..

Har msn men vil ikke legge ut adr mi her(pga fullt navn)

Hvordan løser vi det?

Hei

Jeg er førstegangsfødende, har regnet ut at terminen er 29. mars.

I dag var jeg hos legen, har hatt litt vondt i magen den siste uken, tok en del prøver men det var sannsynlig ikke noe å bekymre seg over. Jeg er hvertfall utrolig gla for å være gravid :-)

Jeg er 29 år og bor i Akershus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...