Gå til innhold

Vil så gjerne kjenne spark snart...

Anbefalte innlegg

Er i 19. uke og har ikke kjent noe spark enda. Er andregangsfødende. Trodde jeg kjente spark for ca en måned siden men var nok innbildning... Skal på UL fredag, men akkurat nå føles det som om det er 300 år til. Med førstemann var det full fotballkamp dagen lang på denne tiden. Hm...ikke noe galt vel?? Er mester i å bekymre meg for alt mulig da:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5704887-vil-s%C3%A5-gjerne-kjenne-spark-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjente hverken noe bobling, "fiskehale" eller spark før jeg var over 21 uker på vei (er 1. gangs). På UL fikk jeg vite at jeg hadde morkaken på fremre vegg, og at dette tok av for mye av støyten.

Det er HELT normalt å ikke ha kjent liv så tidlig, det er veldig individuelt, og noen kjenner det ikke før i uke 23-24!

Slapp helt av, og gled deg til UL, min lille jente sparket som bare det når vi så på henne, uten at jeg kjente noen verdens ting!

jeg kjente IKKE spark før uke 22 jeg!! pga morkaken tok imot alt, jeg var på mange UL og alt var flott med prinsessa mi....hu sparka jo inni magen min hverft:-) så take it easy..alt er flott skal du se, du er ikke langt på vei heller,its coming :-)

Er i uke 17, andregangs, og kjenner bevegelser, men lite spark. På denne tiden med forrige var det full fres! Men jeg tror jeg vet noe av grunnen - på UL fikk jeg vite at morkaka ligger foran denne gangen, sist lå den bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...