Gå til innhold

Flere med termin i mars 07

Kaja_07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig at vi er fler førstegangsfødende med termin i mars. Helt utrolig spennende dette her.

Ja, det med å holde det hemmelig det er ikke lett. Men jeg har forttalt det til et par venninner jeg da, og til helgen skal jeg fortelle mine foreldre og søsken. Jeg mener , skulle det gå galt, da vil jeg jo ha dem til å trøste meg, så like greit at de vet det. Dessuten er det håpløst å skjule det for venninner, for de vet at jeg har prøvd i et år, og hver gang vi er ute og drikker vin (og det gjør vi ganske ofte), så følger de med på om jeg drikker eller ikke.

Har noen av dere andre fortalt det til noen?

Jeg har første kontroll 22 august. Gleder meg masse. Får kanskje ikke vite så mye da, men ..

Ser at det er vanlig å ha kontakt med en jordmor også, har noen av dere skaffet dere det?

Annonse

Annonse

Venter en liten en 16. mars.

Flyttet til Jaren fra Oslo for ett år siden. Holder på å bygge hus. Håper å være inne i godtid før nurket kommer. Er forresten 24 år, samboer 26 år.

Hvis det er noen fler som bor i Gran kommune, så hadde det hvert fint og komme i kontakt. Kjenner ikke så mange her oppe enda.

Hei hei! I følge terminkalkulatoren har jeg termin 28.mars! Super spennende, er også redd for at det ikke skal gå bra... Men prøver å tenke minst mulig på det- er ikke sambo med barnefar, men skal flytte sammen etterhvert om alt går bra, noe vi regner med ;) Gleder oss masse, selv om det ikke var helt planlagt! Har enkelte sympt som mensmurring, hyppig vannlatning, og har et stort behov for søvn!!! Har ikke legetime før 01.09. Er det noen som tar tabl utenom Folsyra? jeg tar Omega3, calsium, og B-vitaminer i tillegg! Lykke til alle mars bærere :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...