Gå til innhold

Dere som fikk positiv test

Anbefalte innlegg

- først av alt GRATULERER SÅ MYE :-)

Jeg har denne pp hatt VELDIG ømme bryster, MYE mer enn jeg pleier, men i dag da jeg våknet var de plutselig ikke ømme i det hele tatt. Når de blir ømme pleier de å være det helt til tanta kommer her....

Er det noen som hadde superømme bryster i flere dager, for så å ikke være ømme i det hele tatt og så viste det seg at dere var gravid? Synes det er så rart at de plutselig ikke er vonde lenger. Har IKM i morgen og ingen tegn til tanta enda....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5704795-dere-som-fikk-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som har mistet ømheten i brystene og allikevel vært gravide? (Skjønner ikke at det går an å være så utolmodig... - Om 1 dag eller to vet jeg sikkert om spiren sitter ellerei - men tiden går SÅ sakte....)

hei jeg har IKM i dag, og har den siste uka hatt superømme pupper. men det var en dag hvor jeg faktisk ikke hadde så vondt, men så kom det tilbake i går.. i natt kunne jeg ikke ligge på magen fordi det gjorde så vondt:((

håper på spire nå, men fikk neg test i går mårrest:((

Å - håper det ar klaffet for oss begge :-) - Skal du teste igjen i morgen? Jeg fikk også neg test i går. Prøver meg igjen i morgen om ikke tanta har kommet...

Har i tre dager kjent ut som om tanta skal komme hvert øyeblikk - men skjer ingenting. Har du noen symptomer?

Tvi, Tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...