Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei alle! Vi ny-gravide tenker og tenker! Samboeren min synes jeg bør slappe litt mer av og tenke positivt i stedenfor å være bekymret for alt som kan skje ... Og i dag lurer jeg altså på ryggsmerter ... De siste to-tre dagene har jeg hatt murringer i korsryggen på kvelden. Er det noen andre av dere gravide som har kjent murringer? Ellers virker alt helt fint. Ingen blødning, av og til kvalm (spesielt når jeg er sliten), trøtt og litt stikkinger i puppene (akkurat det med puppene varierer litt fra dag til dag -- altså hvor mye det stikker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Heisann! Jeg har også murringer nederst i korsryggen av og til. Mine symptomer varierer mye. Noen dager kjenner jeg nesten ingenting, mens andre dager stikker det i magen, er kvalm og trøtt. Det eneste som jeg har konstant er ømme pupper. Er forresten 6+4 i dag. Snakket med legen om at symptomene varierte, og han mente dette var helt normalt. Så jeg tror du kan bare slappe av =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk! Tenker og tenker! Hadde vært lettere om symptomene hadde vært der hele tiden! Trygg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horn Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja ryggen verker ja, ser ikke på det som noe farlig. Må bare passe på at jeg sitter riktig, for jeg sitter hele dagen på jobb! Ellers synes jeg symtomene kommer og går, pupper, mage, kvalme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bellabambino Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Var akkurat dette jeg var bekymret for også. Ha hatt så vondt i korsryggen de siste dagene, samtidig som jeg har stikkinger i nedre del av magen! Blir snart gal av alle bekymringene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Hi hi. Da tror jeg vi alle kan slappe av! Det er utrolig godt med muligheten til utsjekk blant andre ny-gravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå