Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg planlegger at gutten min, og mini som er på vei skal dele rom når de blir gammle nok til det. For i begynnelsen nå skal mini bruke et lite rom innenfor soverommet vårt, men når kan hun få "flytte inn" til storebror? Når vil det kunne fungere rent praktisk? Og når vil de ha noe glede av det? Det blir 1 1/2 år mellom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne1231 Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg ville nok ikke ha gjort det siden de er bror og søster,for det pleier som regel ikke å gå så veldig bra,for han vil ha sine "gutteting"og hun vil ha sine "jenteting" på rommet,og da blir det lett bare krangling. Med to av samme kjønnet går det bedre for da har de som regel samme intr.når de er små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 For øyeblikket så deler Gullgutt og Gullhår rom her, dei har delt rom i et års tid nå. Til å begynne med prøvde eg med at Gullhår og LillEPia delte rom, men det gikk ikke (LillePia var 6-7 mnd) For da LillePia såg at søstera var i sengen på morgenen, uansett om klokka var 4-5-6 på natta så skulle hun opp å bort til henne. Derfor har dei to andre delt rom en stund. Gullhår sover på gutterommet, men har lekene og jentetinga sine på jenterommet. MEn håper på at Gullhår kan dele rom med LillePia når me kommer over på nyåret. Da vil kanskje LillePia forså at me ikke leker når klokke er 4-5-6 på natta. (men når me kjøper eller bygger hus, skal alle få hvert sitt rom, da slipper eg å tenke på dette mer) Så eg har vel ikke noe direkte godt svar til deg når dei kan dele rom sammen. Tror du må prøve å se om det går. For noen så går dette med deling av rom kjempe bra helt fra dag en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2006 Dytter denne opp igjen, siden det er litt mer aktivitet her nå. De må ikke dele rom forresten, vi har nok rom til at de kan ha hver sitt. Det er bare jeg som har sett det for meg som veldig koselig da. Mine to små øyenstener som ligger ved siden av hverandre og sover i hver sin lille seng.... Kanskje en drøm jeg må gi opp det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå