Gå til innhold

Trenger noen ærlige ord


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akuratt funnet ut at jeg er gravid med min samboer. Vi har begge barn fra tidligere forhold.. det som sliter meg ut er at jeg er litt svak over hva andre mener og syns. Vi har vært sammen i 9 mnd, jeg har et barn på 2 år fra det forrige forholdet som ble først slutt da hun var 6 mnd så prøvde vi litt igjen 6 mnd senere men det varte kun noen mnd.. Det funket rett å slett ikke (vi ble gravide på 5 daten:( .Traff han nye rett etter andre gangen det ble slutt. er bekymret for å gjøre en feil igjen,men er rimelig sikker på at han er drømmemannen (har visst om han i 5 år) PRoBLEMET er at jeg har spesielt en venninne som sa da jeg fortalte at jeg var gravide -hehe du er ikke god i huet,er du sikker blabla.. ingen gratulasjoner osv.. hun er gravid selv og mener hun er mye bedre ettersom hun er gift og har et barn med ham fra før. .jeg vet at han har vært utro flere ganger å nå fristet det jammen å si noe pga hun fornærmet meg.. som om hennes forhold er så mye mer stabilt liksom.. han er jo ikke akuratt en drømmemann. Graviditeten er planlagt men tenker nå på hva andre sier..virker som om jeg tenker mer på det nå enn før jeg ble gravid.. off off.. hjelpe me.. vet jeg virker helt snål.. men er vel ikke den eneste som har barn med to forskjellige,? er det noen sterke sjeler her inne som kan si noe:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge man har vært sammen har da ikke noe å si......

Det er fint å ha god tid sammen før man får barn, men tror ikke det å få barn gjør en større risiko før det blir brudd.

 

Kanskje sitter hun en dag og gråter over mannen som har forlatt og du er fortsatt lykkelig sammen med din samboer.....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre kan si at sitt forhold er bedre enn ditt! Jeg kjenner folk som har fått unger etter å ha bodd sammen i ti år, men det funka ikke etterpå. Jeg har imidlertid en veldig god venninne som ble gravid etter 4 mnd med ny type, men for dem var det en berikelse.

 

Uansett - jeg synes at det vitner om en bra mann når han har tatt deg og ditt første barn inn i varmen. Er han bra med dette barnet, vil han bli enda bedre med det som er hans eget! Ikke hør på hva andre folk sier, det er din avgjørelse alene.

 

Lykke til!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...