Gå til innhold

har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

jeg er alene med småen to uker om gangen siden mannen jobber langt borte...

i går så skulle jeg ha besøk av to venninner og drikke litt vin..de skulle ut etterpå og jeg ble jo veldig sugen på å gå ut selv...småen sov som en stein i senga..

Jeg fikk e en venninnde av ei vennninne til å sitte barnevak og vi ble enige om 2-3 timer...

jeg komm hjem etter to en halv time og alt hadde gått greit....men det var jo typisk at småen våknet når han hørte at jeg komm hjem..:(

jeg må jo også si at jeg hadde drukket to glass med vin tidlig på kvelden og en cider når jeg var på besøk..

jeg ga småen varm melk så han skulle sovne

så sente jeg melding til barnevakten og takkte for at de hadde ryddet et par vin glass som stod der og fortalte at småen fikk melk og holt på å sovne og takket for hjelpa...

Men fikk ikke svar!!!

nå sitter jeg med den vonde følelsen...syns de jeg var full?

syns de synd på småen som måtte vær igjen med meg?

jeg var ikke full...bare bittelitt pussa, men det var så vidt jeg selv merket det....

har jeg grunn til å sitte med den vonde følelsen av at jeg er en dårlig mor????:)

stod opp med småen med en gang han våknet og kjenner så klart ikke at jeg har vert "ute" siden jeg drakk så lite:)

setter pris på svar så jeg kan roe nervene for hva andre syns om meg!!

Fortsetter under...

jamen det er det at jeg er redd for hva de andre syns??? at jeg liksom drakk litt når jeg hadde en liten gutt hjemme som jeg måtte ta når jeg komm hjem...di svarte jo ikke på meldingen. er redd for at di syns at det var feil av meg...

må si at di er veldig kristne di som satt barnevakt.....

Annonse

he,he nei har ikke fylle nerver...

er bare veldig opptatt av at folk skal syns jeg er en god mor i og med at jeg er en ung mor og er mye alene med småen så vil jeg at folk skal vite at jeg er ansvarlig og god mor...

angrer bare kanskje litt på at jeg lot meg friste til å ha denne vin kvelden...

men når jeg tenker meg om så var jeg jo ikke full og var bare borte e liten stund...noe jeg sikkert fortjente får jeg tenke:)

uansett meg å småen koser oss i dag så jeg trenger egentlig ikke å være redd for hva hun tror for jeg vet jo det best selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...