Gå til innhold

Stikking i underlivet/modning

2 søte + 1 spire

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som lurer på dette fenomenet:) Lurer litt jeg også. Er 36 uker på tirsdag. Har hatt disse stikkingene i mange uker nå (kanskje fra uke 31-32). Hodet har festet seg, og stikkingen har blitt litt "hardere" nå. Kan dette tyde på at fødselen er nært forestående? At livmorhalsen er moden, og at jeg kanskje får litt åpning i forkant? Ønsketenkning;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lurer på dette jeg og så dytter den litt opp! Har også stikkninger, og er i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt krampe-aktig følelse inni skjeden, er bla vondt å gå til tider. Kommer og går litt, men er ganske vondt. Er dette det samme som dere kaller stikking tro? Jeg er i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikkingen kan også være nederst i livmoren, - rett ovenfor urinblæren på en måte, der kan det komme slike lyn-stikninger som gjør at en bare gisper og stopper opp i et sekund eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føles slik, som lyn- stikninger som gjør at man må stoppe mens det gjør vondt. Er det modning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen sier modning, andre sier at det er hodet som presser nedover. det kan være bekkenløsningssmerter i symfysen, men også uvi.. så det er jammen ikke lett å vite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...