Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 35 nå, og bare lurte på hvordan andre har det i denne uken?eller nå i slutten av savngerskapet? hva gjør dere? stresser dere mye? gjør dere mye i huset?er dere aktive? går mye osv? eller slapper dere rett og slett bare av, og lader opp til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig med alt stresset jeg, har ryddet og vasket klær i skuffer og kommoder,kastet emballasje,og gått igjennom alle babytingene etter min datter. Så nå er det bare å nyte den korte tiden jeg har igjen til jeg nok en gang blir mamma. Håper bare værer holder seg like kjørlig som i dag..

Skrevet

Uke 35 her og. Synes jeg har hatt altfor lite liv i magen de siste dagene, i forhold til vanlig. Har også hovnet opp veldig pga varmen, og vært i dårlig form. Har dere mye liv om dagen?

Er alene med en aktiv 1-åring hele uka siden mannen er ukependler, men har fått hvilt litt nå i helgen.

Skrevet

Heisann!

Jeg prøver å ta det så med ro som jeg kan...er tung og magen er stort sett i veien for det meste - men det verste er å rydde bort leker fra gulvet etter Elias. Altså å bøye seg er en plage...samt å klippe tånegler, ta på sokker (gjør jo ikke det så ofte i denne varmen!!!) og smøre låra med fuktighetskrem.

Jeg er stort sett ferdig med å gjøre ting klart i huset til frøkna kommer, me skulle hatt litt mer tøy til henne. Selv om jeg har en fra før, er jeg liksom litt usikker på hvor mye tøy hun trenger de første ukene etter vi kommer hjem fra sykehuset...også hva slags klær. Elias ble født i januar, så det var liksom ingen tvil da om at ullbody og ull-longs var deilig...det blir jo litt varmt nå =)

Jeg er ikke flink å gå tur nå. Var veldig flink før ferien til å spasere ned å hente Elias i barnehagen de dagene han var der (ca en halvtime hver vei). er spent nå til neste uke når han begynner igjen, om jeg klarer samme ruta da? Tviler vel egentlig på det!

Nei, jeg tror det er lurt å lade opp batteriene til fødselen og tida etterpå...man trenger all energi man kan ha til den tiden!

Ha en fin dag!

Skrevet

PS! Har masse kynnere gjennom dagen og natta - og frøkna er veldig livlig for tida. Romstrerer villt hver dag/natt. Hu har vært ganske rolig rundt uke 24 til uke 29, men etter det har hun vært ganske vill. Men det er jo indivduelt, da. Elias ble veldig rolig mot slutten (uke 38) - var såvidt jeg kjent enoe ti lham i det hele tatt etter som jeg kan huske.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja,35+5 her..

He d som plomma i egget akkurat no.Slappa av og nyt veret.Tenkte ej sku sette mej litt ut i sola no,me ei flaske isvatn me sitron i:)

Stressa ikkje i d store og d heile (burde kanskje jer d i og me at d einaste vi he klart e kleda.. Søstern he vogna og d) Bevega en del på mej,lika å jer husarbeide for foreldra mine. (bor hos foreldra mine,mens vi leita ette ei leilighet/hus å kjøpe) E jo egentli ingenting å stresse over.Nyt berre at sommaren e her no.

Men he tømmerstokk føtter no!! (veldi mykje vatn i beina)

Skrevet

Hei på dere alle!

Jeg er 35+0 i morgen. Jeg merker at jeg ikke orker å være så fysisk aktiv som før, jeg prøver å gå en tur hver dag, men det har vært vanskelig i supervarmen og med hovne bein.

Ellers klarer jeg ikke å konsentrer meg om noe, er litt surrete he he, planlegger at jeg skal gjøre ting, men glemmer eller orker ikke å gjennomføre alt, klarer iallefall ikke stresse eller forte meg, men har fri, så kan bruke så lang tid jeg bare vil. Noen andre også er litt i sin egen verden?

Min baby beveger seg litt mindre nå enn før, men det varierer fra dag til dag. Hvis jeg er mye i ro, så beveger den seg mer, og jeg kjenner mest spark mot ribbeina.

Jeg har mye kynnere, stikkinger i skjeden og mensmurringer i rygg og mage. Er dette vanlig for dere andre som er i uke 35?

Håper det går bra med dere andre:) Kos dere videre i varmen...puh!!

Skrevet

Jeg er også i uke 35.

Er litt rastløs, så vi har pusset opp soverommet vårt denne uken. Har malt litt, men gubben har gjort det meste da. Går hjemme med tulla på snart to, så det blir ikke så mye avslapping.

Vaske og rydde gjør jeg ikke så mye, det er for tungt nå synes jeg og bekkenet setter ikke noe pris på det...

Synes det er kjempe tungt å gå mye, men nå har vi hatt besøk fra england og da blir det jo litt gåing siden de gjerne vil se litt av Oslo.

Bør vel begynne å slappe av litt mer, men blir så rastløs. Er ganske flink til å slappe av når tulla har lagt seg da :)

Har ikke gjort i stand så mye til babyen kommer, men det er jo mange uker igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...