Gå til innhold

November: Noen i fra Klaebu her?


Aleksandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,froken fraken!

Vet du hvor i Klaebu du skal flytte? Naar har du termin? Og hvor gammel er du?

Jeg er selv 24aar, har en sonn paa 2 fra for. Jeg gleder meg til aa flytte til Klaebu, innrede barnerom skal bli kjempe goy.

Hadde vaer hyggelig aa mote andre gravide, saa jeg haaper du flytter ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej igen!

Jag är 28 år och från Sverige men har bott i Trhm i lite mer än 4 år.

Bor i en liten lägenhet på Öya nu men hoppas på att kunna flytta snart! Vi tycker det är alltför dyrt i Trhm, det är därför vi gärna vill flytta till Klaebu.. håller på att leta nytt boende för fullt just nu så vi vet tyvärr inte när det blir. Men förhoppningsvis finner vi ngt före babyen kommer :)

Jag har termin 9 nov, när har du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan det godt hende at vi ses paa sykehuset:) Jeg har termin 7.nov.

Er du førstegangs fødende?

Trives dere i trondheim da? i forhold til sverige? Hvor i Sverige kommer dere i fra?

Jeg bodde tidligere paa ila i trondheim, flyttet av samme grunn som dere, ville ha litt større leilighet, saa er det jo billigere.

Jeg har en sønn fra før,paa 2 aar.

Gaar du paa bim treffene i trondheim?

Jeg tenkte jeg skulle komme neste gang, etter 1. aug.

Haaper dere for en fin leilighet i klaebu etter hvert da, hadde vaert hyggelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ar min førsta :) Så kul att du har en liten sedan tidigare!

Jag har inte varit på bim traff tidigare men ska kanske gå på torsdag... om jag vågar.. ;)

Vi tycker Trondheim ær en superbra stad att bo i. Kanske lite før långt bort från resten av familjen (kommer från vast kusten i sverige) men annars ær det helt toppen!

Klæbu ær fint, så vi hoppas kunna flytta snart.. har du funnit någon fin leilighet du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mannen din fra Sverige ogsaa? Jeg har ogsaa flyttet langt i fra familien min, de bor jo i oslo. Jeg trives velig bra i trindheim.

Har faat leilighet, flytter inn til helgen. Vi gleder oss masse.

Hvordan gaar det med sangerskapet da? kjenner du mye spark?

Har begynt aa kjenne masse liv i det siste, det er litt moro.

Vet du om du for jente eller gutt? Jeg vil ikke vite, det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte heller om det blir pojke eller flicka. Det blir en överraskning för oss också. Jag känner massa spark nu för tiden! Det är superkul :) Tror nästan det är en liten fotbollsspelare jag väntar, hehe.

Jag ska dra på ferie nu så jag blir "Internet-fri" ett tag framöver. Men vi ska fortsätta söka boende i Kläbu när jag kommer tillbaka. Jag hoppas vi hittar någonting snart.. Hoppas ni får det fint i nya lägenheten då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...