Gå til innhold

Nytt treff i Elverum snart eller??? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Oooops! Glemte klokken jeg.

Husket på det tidligere i dag, og la til og med ut en oppfordring på Skravlesiden. Og så glemte jeg det selv. Så flaut!

Nå er klokken over 18, så jeg rekker ikke til Elverum før kl 19. Det er jo altfor sent. Håper virkelig det kom flere i dag, slik at ikke Epona sitter og venter alene :-(

Jeg er forresten ute i permisjon i nå, så jeg kan treffes både dagtid og kveldstid. Det hadde vært praktisk med telefonnr slik at vi kunne gitt hverandre beskjed i tilfeller som dette.

Hei Trolltussa73!

Synd du glemte da..vi var nå to :) Epona og meg.

Ville du hatt et treff eller? begynner jo å nærme seg nå...kanskje vi treffes på sykehuset? :)

Virker jo som det er få gravide på nett i elverum, selv om det er mange mager der.

Annonse

Jøss, det gikk jo enormt fort. Hun var jo her inne tidligere på dagen og snakket om treff i neste uke. Merker at jeg ble litt misunnelig nå ja.

Ja, den magen! Jeg føler meg bare diiiiger. Synes jeg ser helt rar ut med den digre magen. Men nå er det vel ikke lenge igjen, håper jeg!

• 2 uker senere...

Takk :) Liten tid til å være på datan for tida.. Litt å gjøre med to gitt.

Hvor er de skravlesidene dere snakker om? Men trenger vel ikke disse BiM sidene lengre je nå..hehe..må gå over til DiB. :)

trolltussa: du kan vel mail mæ? [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...