celz Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå har jeg kommet til 34. uka. og det er 47 dager igjen, eller ca 7 uker til termin 7.sept 06. Hadde tidligere i uka veldig vondt i korsryggen og kjente det nedover det ene benet og litt på den andre benet også, særlig da jeg stod opp på morgnene. Har også hatt noe smerter foran i bekkenet, så lurer på om jeg har hatt litt bekkenløsning etter det jeg har lest meg fram til. Smertene har kommet sigende og blitt verre de siste ukene..har nesten ikke klart å gå til tider...helt fram til å går..da plutselig er alt forsvunnet og bekkenet virker helt som før...Klart, det gjorde jo ikke like vondt hele tida i bekkenet, men det ble liksom så MYE bedre og kjenner meg mer piggere...så lurer rett og slett på om hodet har festet seg alt?? Eller er det altfor tidlig i uke 33?? Etter det jeg kan lese fra forrige svangerskap festet hodet seg 6 uker før termindato og ungen kom 3 uker før. Kan dette skje igjen tro?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5703434-hode-festet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå