Gå til innhold

November: har dere bestemt dere for navn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har dere bestemt dere for navn?

vi har vært på ul og fått sett at vi venter en liten gutt....etter mye om og men har vi blitt enig om navn....vår lille gutt skal hete tobias:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,vi har bestemt oss for lenge siden....før vi var på ul også:o)

Bestemte oss tidlig med prinsessa vi har her hjemme også.

 

Tobias er et nydelig navn da!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke helt bestemmt oss ennå, men tror det står mellom Kristoffer eller Victor... Har Andreas fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en jente, men har ikke bestemt navn enda. Vi vil ha et par-tre navn klare til fødselen og se hvilket som passer best når hun er ute. Har hørt om foreldre som må forte seg å finne nytt navn når de ser babyen første gang, for det navnet de hadde bestemt passet ikke :)

 

Vi har så langt tenkt på Lea(h), Charlotte, Isabel(le), men vi leser enda navnelister for å finne flere. (Jeg heller veldig mot Lea da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ja vi venter en gutt 7 november, å vi har hadd to navn å velge mellom, det er Oliver og Lukas, så nå har vi bestemt oss for Lukas :)

Min sønn på 6 år heter Mikael!! Mange fine navn å velge mellom :)

Lykke til :)

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha en gutt og vi har ikke bestemt oss for navn enda. Har en jente fra før, og bestemte oss ikke før hun var født heller, 1-2 dager var hun da hun fikk navn.

Synes jeg må se barnet før jeg kan gi det et navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi har noen, både gutt og jentenavn som vi "smaker" litt på ;O)

Vil gjerne se lilleknøtt før vi bestemmer oss, akkurat som vi gjorde med storesøster. Er ikke alle som passer til å hete hva som helst synes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket om navn ennå, for det er jo så lenge til. Dessuten vet vi ikke kjønnet.

 

Da vi skulle ha nr 1 så vi litt i navnelister, men det var ikke så enkelt. Vi reiste på sykehuset uten noen favorittnavn. På ettermiddagen etter at gutten var født, kom navnet Håvard bare dettende ned i hodet mitt. Det passet utrolig bra på gutten vår. Det samme syntes min mann, og slik ble det. Vet ikke om vi hadde kommet til H i navneboka engang, men navnet kom av seg selv.

 

Med nr. 2 hadde vi ikke engang åpnet navneboka. Denne gangen var det pappa`n som hadde forslag på navn allerede kort etter fødselen, og navnet bærer jenta ennå.

 

Tenker vi bruker samme framgangsmåte nå også...

 

Vet imdidlertid av par som har brukt måneder på å bli enige om navn, så vi er jo ulike...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både gutte og jentenavn klar siden vi ikke visste kjønnet, men igår fikk vi endelig vite at det er en liten frøken som lurer inne i magen, så da blir det Jasmine:o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg venter en liten gutt og har valget mellom to navn som jeg selv har måtte velge for vil ikke ha faren inni det.

det blir enten alexander eller alexis... vet ikke hva jeg skal velge ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me får gutt dinna gangen, og har tenkt på liam og felix... er har lyst på liam, mens sambo har lyst på felix... hehe... ka synst dåke ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felix e nydeli, vet om en skjønn liten katt som hete det, men syns det er fine menneskenavn oxo. felix å philip!

vår lillegutt skal hete Jonah.vil ha mellomnavn, men finner ikk ut noe.. kansje Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det mest sannsynlig Elliot. Får se når han kommer ut om det passer til ham. Men vi liker det veldig godt begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg enda. Var sikker på at det var gutt. Liker Isak, Samuel og Elliot. UL viser jente, og det er desto verre med navn...

Liker Leah og Luna foreløbig, men det forandrer seg for hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det enten Mathias eller Sander. Synes Sivert er et skikkelig herlig navn, men sambo heter Sivertsen til etternavn, og da blir det så teit synes vi! Så det vil vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...