Gå til innhold

November: har dere bestemt dere for navn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får en jente, men har ikke bestemt navn enda. Vi vil ha et par-tre navn klare til fødselen og se hvilket som passer best når hun er ute. Har hørt om foreldre som må forte seg å finne nytt navn når de ser babyen første gang, for det navnet de hadde bestemt passet ikke :)

Vi har så langt tenkt på Lea(h), Charlotte, Isabel(le), men vi leser enda navnelister for å finne flere. (Jeg heller veldig mot Lea da..)

Hei :) Ja vi venter en gutt 7 november, å vi har hadd to navn å velge mellom, det er Oliver og Lukas, så nå har vi bestemt oss for Lukas :)

Min sønn på 6 år heter Mikael!! Mange fine navn å velge mellom :)

Lykke til :)

Kos og Klem

Annonse

Har ikke snakket om navn ennå, for det er jo så lenge til. Dessuten vet vi ikke kjønnet.

Da vi skulle ha nr 1 så vi litt i navnelister, men det var ikke så enkelt. Vi reiste på sykehuset uten noen favorittnavn. På ettermiddagen etter at gutten var født, kom navnet Håvard bare dettende ned i hodet mitt. Det passet utrolig bra på gutten vår. Det samme syntes min mann, og slik ble det. Vet ikke om vi hadde kommet til H i navneboka engang, men navnet kom av seg selv.

Med nr. 2 hadde vi ikke engang åpnet navneboka. Denne gangen var det pappa`n som hadde forslag på navn allerede kort etter fødselen, og navnet bærer jenta ennå.

Tenker vi bruker samme framgangsmåte nå også...

Vet imdidlertid av par som har brukt måneder på å bli enige om navn, så vi er jo ulike...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...