Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei Sliter med fødselsangst og usikkerheten rundt hvilken forløsningsmetode som er den "beste" for meg og gullet jeg har i magen. Har virkelig prøvd å bearbeide alle tankene og følelsene knyttet til angsten (har en "balast fra fortiden), - , gått i samtaleterapi hos privat lege, tatt det opp med fastlege, kommunal jordmor, lege på sykehuset og nå jordmor som er "spesialist" i fødselsangst. Allikevel klarer jeg ikke bli trygg på situasjonen som skal komme, og hva jeg bør velge (terminen er i slutten av august, så det begynner å haste...). Føler at alle disse "ekspertene" mener jeg bør velge en vaginal fødsel. Allikevel gir de meg ikke klare svar på erfaringer andre kvinner med fødselangst har hatt, som valgte å føde vaginalt. Setter svært pris på om det er noen i tilsvarende situasjon, som kan dele sine erfaringer... Er så redd for at jeg tror jeg har blitt "kurert" for angsten, og så velger å føde vaginalt, og at jeg under fødselen låser meg helt og alt går galt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5703267-noen-med-f%C3%B8dselsangst-som-likevel-valgte-vaginal-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå