Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 jeg skal ta det til uka, og lurer på om gynekologen evn kan se om det har skjedd noe? er rundt ikm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Ja, tror en gynekolog kan se om det er et pittelite foster der da om det er... Jeg hadde innvendig ul da jeg var 4-5 uker på vei... Da så vi en pitteliten reke i et stort og svart rom... Beibien målte 1,1 cm og han så et pittelite hjerte som slo! Utrolig artig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg tror kanskje det er litt tidlig å se noe rundt ikm... man kan kanskje se om det er noe hulrom der... Da jeg var på ul i uke 7 i forrige svangerskap var min lille baby 11,5 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Nei, det er altfor tidlig å se noe. Jeg var på Ul rundt ikm forrige gang jeg var gravid. Jeg visste ikke da at jeg var gravid, og skulle inn for å sjekke en muskelknute. Da jeg litt senere testet positivt, trodde ikke gyn meg, for han hadde jo ikke sett noe. Bad meg komme tilbake da jeg var seks uker på vei, og til og med da var det så vidt han så noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Det var rart synes jeg... Når man så tydelig kunne se noe hos meg ved uke 4 eller 5, tror jeg man kan se iallefall et lite hurom ved uke 2 eller 3... http://www.ekebergtrollene.net/den%20lille/15.11.04forste-ul.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg var inne å kikka på den linken der, og det står på hjemmesiden din at han på det bilde er 10mm. Jeg var på UL da jeg var 7+1, og da var den 10/11mm... Det er noe som ikke stemmer. Jeg er helt sikker på at det ikke går ann å se noe rundt ikm!! Husk, da er det jo ikke et punktum engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 Glemte å si at du har en nydelig gutt da:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 23. juli 2006 #8 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg kan umulig forstå at man kan se et hjerte som slår i uke 4-5 når hjerte egentlig ikke begynner å slå før i uke 6... Var du ikke lengre på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2006 #9 Del Skrevet 23. juli 2006 Legen sa jeg var ca 6 uker på vei... På ul i uke 18 ble jeg satt over 1 uke tilbake... Det vil jo da si at jeg var ca 5 uker på vei da jeg var på Volvat... Eller...? Nå ble jeg litt forvirret... Ved IKM tviler jeg på at de kan se noe foster, men de kan vel se om noe er i ferd med å skje... Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå