Gå til innhold

innvendig ul...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg skal ta det til uka, og lurer på om gynekologen evn kan se om det har skjedd noe? er rundt ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tror en gynekolog kan se om det er et pittelite foster der da om det er... Jeg hadde innvendig ul da jeg var 4-5 uker på vei... Da så vi en pitteliten reke i et stort og svart rom... Beibien målte 1,1 cm og han så et pittelite hjerte som slo! Utrolig artig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det er litt tidlig å se noe rundt ikm... man kan kanskje se om det er noe hulrom der...

 

Da jeg var på ul i uke 7 i forrige svangerskap var min lille baby 11,5 mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er altfor tidlig å se noe. Jeg var på Ul rundt ikm forrige gang jeg var gravid. Jeg visste ikke da at jeg var gravid, og skulle inn for å sjekke en muskelknute. Da jeg litt senere testet positivt, trodde ikke gyn meg, for han hadde jo ikke sett noe. Bad meg komme tilbake da jeg var seks uker på vei, og til og med da var det så vidt han så noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne å kikka på den linken der, og det står på hjemmesiden din at han på det bilde er 10mm. Jeg var på UL da jeg var 7+1, og da var den 10/11mm... Det er noe som ikke stemmer. Jeg er helt sikker på at det ikke går ann å se noe rundt ikm!! Husk, da er det jo ikke et punktum engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan umulig forstå at man kan se et hjerte som slår i uke 4-5 når hjerte egentlig ikke begynner å slå før i uke 6...

 

Var du ikke lengre på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa jeg var ca 6 uker på vei... På ul i uke 18 ble jeg satt over 1 uke tilbake... Det vil jo da si at jeg var ca 5 uker på vei da jeg var på Volvat... Eller...?

 

Nå ble jeg litt forvirret...

 

Ved IKM tviler jeg på at de kan se noe foster, men de kan vel se om noe er i ferd med å skje... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...