Tredje barn på vei Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Bare lurer på hvor lang tid det tok før dere ble gravide med det. Tenkte å høre med legen om jeg kunne få det. Hvor mange pp hadde dere før dere fikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei alexanders mamma 9 pp:) Jeg fikk pergo etter 13 mnd prøving.. Noe pp kan jeg ikke si da jeg hadde en så forferdelig ustabil tante, alt fra 26 dager til over 2 mnd.. Fikk den 1 kuren 13 juni, begynte samme dag, det var en enkel kur og jeg var gravid 5 juli:) Så ønsker deg lykke til videre.. (Det var værre få til nr 2 her, enn 1 som satt før vi viste det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei:) Vi har slitt med nr 2 siden mai i fjor.. Endelig etter en enkel pergo kur den 13 juni i år, så var jeg gravid den 5 juli:) Jeg har hatt en så ustabil syklus, alt fra 24-2 mnd, å det pga manglende eggeløsning.. Det var gått 13 mnd da jeg ringte legen å fikk pergo.. Ønsker deg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 jepp jepp her fikk du 2 svar ja.. Trudde datan klikke at jeg ikke fikk det inn, å måtte skrive det på nytt.. Men men det gikk gitt, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Ble første gang gravid etter andre forsøk med pergo. Aborterte desverre da. Nå ble jeg gravid på 3. forsøk etter aborten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristineee Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg var over 35 år og fikk pergotime da jeg spurte om det. Vi hadde da forsøkt i ca 10 pp. Jeg hadde regelmessig eggløsning/mens, men eggkvaliteten kan jo ha blitt forringet grunnet alder. Hadde to sykluser etter hverandre med enkel dose pergo, opphold en syklus, enkel pergo, opphold, og til sist dobbel pergo. Jeg ble gravid på dobbel dose pergo. Er nå i uke 27. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå