Gå til innhold

Til dere som har barn fra før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de?? Føler at det haster skikkelig nå, lille prinsesse er snart 3 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er snart 2 år.

Vil ha en fort vi også.

Skrevet

Min er snart 3 år også. Han så så ensom ut da han badet i bassenget idag. Ingen å leke med.

Skrevet

Har ei jente på 4 og ein gut som verte 3 i år, mista nr 3 i ma og håper på ein spire i magen no. Ville helst ha max tre år mellom dei då vi hadde lyst på 3 tette, men det går dessverre ikkje alltid slik som ein vil. Lykke til alle sammen, krysser fingrane for at vi alle snart har ein spire i magen :o)

Skrevet

Min sønn er 2 år og 4 mnd.

Prøvde å bli gravide så han ble storebror før han ble 3 men det har visst ikke funket.

Skrevet

Min eldste blir 4 i oktober og minste er 22 mnd.

Skrevet

Min datter blir 1 år i august.

Skrevet

Har en gutt på snart 10 mnd.

Vil helst ikke ha så stor aldersforskjell mellom de:-)))))))))

Så vi har allerede begynt å prøve på nr 2 :-)

Skrevet

Gutten har nettop fylt 1 år og vi begynner i midten av august... Det er da spiralen blir tatt ut... :-)

Skrevet

16 mnd

Skrevet

Har ei jente på 3.3 år

15pp

Skrevet

har en gutt som snart blir to, ville egentlig også ha de så tette som mulig...

ønsker meg tre...

Skrevet

Vi har en liten gutt som blir 2 år i august. Vi har alltid tenkt at vi ville 3 år imellom, så da er det bare å sette igang. Vi begynner nå. (-:

Skrevet

Størstemann er 4 1/2, minsten blir 3 i aug (19mnd mellom dem) og nå er jeg klar for enda en. Mente meget bestemt da minsten var baby at det var helt definitivt siste gang, men jeg må ha vokst det av meg, hehe. Er så babysyk som jeg aldri har vært før...

Skrevet

Sønnen vår nærmer seg 3. Vi ville gjerne ha to tette, men slik går det ikke... Inne i pp 14 nå.

Skrevet

4 og 8 år....så her er vi klare for baby :)

Skrevet

Sønnen vår er 2,5 år. Vi starter prøvinga denne måneden. Skulle egentlig ønske de hadde vært tettere, men det passet så dårlig pga. jobbsituasjon.

Skrevet

Mannen min har en sønn på 13 og jeg en gutt på 4år!

Skrevet

Vi har en gutt som blir 2 i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...