Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 som er utolmodige å kjøper ting allerede nå??hehe...klarer liksom bare ikke å vente =) Hva har dere eventuelt kjøpt?? Har jo seng å vugge fra før meg har kjøpt vogn i dag!!Å tipper jeg snart begynner på barnerommet!hehe=) Er i uke 13 - 12 + 5 (bare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Har ikke kjøpt noe enda,men kjenner jeg blir helt syk av å se på utstyr,klær ol. Men har en del ting etter min sønn! Men jeg venter nok ikke så mangen mnd før jeg kjøper inn det jeg trenger! Gleder meg så vanvittig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Har ikke kjøpt noe, men man må bruke makt for å holde meg borte fra baby-butikkene! Jeg vil helst vente en stund med å kjøpe inn, kan jo finne mye billigere... Må pusse opp huset også- stress, men sååå morsomt også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå