Gå til innhold

Barnevognsprodusenter er rart... ;o)

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke ha ny vogn, bare for å si det først.. :o)

Men jeg synes det er gøy å titte, nesten som en hobby. Idag sjekket jeg ut den ny EasyWalkeren. Den var jo veldig fin, lett å trille og kul å se på. Men; hvorfor ikke lage en vogn med regulerbart fotbrett og enklere justering av ryggen, når man først skal lage en vogn.. Gutten min er 11 mnd om noen dager, ca 80 cm lang, og beina hans hang ut av vogna.. Hadde fotbrettet vært justerbart, så hadde vogna passet lenger, nå var den nesten for liten allerede. Og ryggen kunne ikke settet ordentlig opp, han halvveis lå selv om ryggen var satt opp så langt den kunne.. Min billige Troller shoppingtrille til 600 kr har bedre regulering for ryggen, med 5 posisjoner, alt fra liggende til nesten 90 grader..

Hadde vært interessant å spørre de som designer vogner om hvorfor de lager ting som de gjør. Kanskje de skulle spørre oss forbrukere om råd når de lager vogner.. :o)

Ikke meningen å dra frem EasyWalker spesielt, er bare et eksempel på en kul vogn som hadde vært enda bedre med et par forandringer.. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5702080-barnevognsprodusenter-er-rart-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...