Gå til innhold

Da har jeg født!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde termin 10.aug,men fikk svangerskapsforgiftning og fødte for ei uke siden den 16/7!Har nettopp kommet hjem fra barsel,nå!

Vannet gikk rundt midnatt,hun hadde snudd seg og hodet var festet bare dagen i forveien(var redd for setefødsel en stund,ja!).Hadde så intense smerter i øverste del av magen som strålte ut bak på hele den øverste delen av ryggtavla at jeg nesten ikke merket riene.Tok blod og urinprøver,men visste med meg selv at jeg hadde sikkert født før de fikk svar på dem!Og ganske riktig;3timer og 40min seinere var hun født;uten smertestillende og rift/kutt!Birthe var 2340gr og 43 cm lang og sterk og frisk!Alt så ut til å være såre vel med både mor og barn,men som lyn fra klar himmel fikk jeg et krampeanfall som gjorde meg bevisstløs i nesten 10min.Våknet til med en hel haug med pleiere og leger rundt meg.De spurte om jeg husket noe av det som skjedde,men før jeg rakk og svare,fikk jeg et nytt anfall.Ble ikke så lenge borte denne gangen og dette ble heldigvis det siste anfallet.Har derimot hatt skyhøyt blodtrykk som først ble litt lavere igår så jeg har ligget på barsel en uke snart nå til observasjon.Deilig og endelig kommet hjem til mannen min og sønnen min på 3!Birthe er et lite matvrak ,og vokser i rekordfart!

Jeg sier herved takk for meg på bim og hopper over på dib!Takk for all støtte,og lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...