Gå til innhold

August: Her er mitt første innlegg på terminklubbsiden.


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Prøver å bruke denne siden litt også, da.

Merker at det nærmer seg nå. Sitter akkurat og vurderer om vondten i ryggen er noe mer en sliten rygg, siden den ligner en menssmerte, men tviler på at jeg er så heldig.

Hvordan går det da, folkens, med sykehusbag, murringer, slimpropper, senger, stellebord og strl på klær?

 

Sommervarm klem fra puste-pese-marte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

jeg trodde igår at kanskje kroppen holder på å gjøre seg klar til å starte riene. hadde veeeldig svake mensenvondter igår, men ingenting idag:( har bare vært kjempekvalm og kastet opp og vært så slapp og uggen i kroppen.. hadde sterke magesmerter på torsdag spes - er visst babyen som sparker veldig hardt så det kjennes ut som jeg har et åpent sår på insiden. men mannen i huset blei i allefall litt opp i det da jeg hadde så vondt at jeg knapt kunne ligge eller stå. han trodde stakkar at jeg hadde fått rier:) skulle ut iboden å hente en bag og begynne å pakke, men fant ut i forvilelsen at han må ha kastet de vi hadde da vi flyttet for et halvt år siden. men har ihvertfall kjøpt en ny bag, og har begynt å pakke litt:) ellers er alt klart, så babyen kan komme NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du tok oppfordringa! :-)

Hvis vondten din ligner en menssmerte, så spørs det ikke om det kanskje er litt modning på gang?!!? Spennende å kjenne etter sånne tegn. Selv kjenner jeg ingenting, jo forresten - kjente faktisk noen stikninger nederst i magen noen minutter i går. De gikk over da jeg satte meg ned. Ellers har jeg ingen kynnere eller murringer i ryggen. Har bekkenløsning og ganske kraftige smerter av det, så har lurt på om de symfysesmertene der kanskje overdøver eventuelle andre modningstegn???

Sykehusbagen er ikke pakket, men står klar til pakking på soverommet. Vil ha med yndlingsklærne mine, får derfor liksom ikke pakka det ned enda. Lista ligger klar, så jeg regner med det er fort gjort når vi begynner pakke. Blir sikkert mannen min som gjør det! :-)

Ellers er det meste i huset ordnet, babytøy vasket, bilstol kjøpt, smokker etc.

Vi går bare rundt og gleder oss til han kommer, håper det skjer om et par ukers tid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her venter ei i spenning:-) termin 4 aug......... alt klart.. har kun igjen å kjøpe bleier, re opp vugge og vogn.. og innrede badet.. men d er oppgaver til far, mens ei er på sykehus..

ellers så kjenner ei at kroppen forbreder seg veldig, veldig mye mensensmerter, noe maserier men mest kynnere.. slimproppen har ei hilst på i etapper... kvalm igjen og.. men d kan sikkert og være varmen. d stikker og ordner.. lillegutt er veldig mye mer rolig.. kjenner han, men ikke så voldsom i farta lengre... Så her er d bare å håpe:-) veldig baby sjuk....

sykehus baggen er nesten ferdig.... lader batterier te kamera nå.....

åhhh som ei gleder meg!!!!!

vil helst føde nå, men fin som et fly for øyeblikket.....

 

gøy å se mer aktivitet på disse sidene og:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 30dgr att. har hatt mykje kynnere som verker bak i ryggen siste mnd. bagen har eg ikkje funne fram enda, men har lenge tenkt eg sku gjort det. det meste er på plass siden dette er baby nr 3. har fått strikka hentesett så held på å sette band, strikk og knapper i det og håpe at fargen stemmer. mine to andre kom 12 og 14dgr før, så håper det ikkje er meir enn 2-3 veker att no sjølv om eg kosar meg med å vere høygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...