Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 På den ene siden av lysken/mot underlivet har jeg sår, rød hud - som er vond. Ikke lukter det særlig godt heller! - Tror det kommer av at jeg svetter litt, kombinert med at det blir jo en valk der da, sånn at huden ikke f år lufta seg skikkelig. Er det andre som har opplevd det? Lurer på om jeg kan smøre det med feks Zink salve eller canesten?
mamma til fire små Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 zink salve er jo fint til sår hud. men hvis du har sopp, må du bruke canesten. går an å få sopp i lysken ja.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Har det samme problemet. Sover uten truse om natten og prøver og tørke bort fukt ofte. Men zinksalve er nok bra. Eller så har jeg brukt babysalve noen ganger også jeg. Men luft føler jeg er absolutt det beste.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Hei! jeg har også dette problemet, bare at jeg har det under den ene puppen min. Huden er sår og tynn og nå har jeg begynt å smøre på canesten. Føler det har hjulpet litt allerede =)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Prøv med klorhexidin og talkumpudder (eller babypudder) Det hjalp for meg hvertfall. Viktig å la huden lufte seg også, så det kan lønne seg å sove uten truse.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Har smurt med Canesten i dag, og brettet et truseinnlegg rundt kanten av trusa, slik at ikke trusekanten gnager der oppi, og innbiller meg at et truseinnlegg kanskje holder det tørt? -hovedinnlegger-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå