mayaya Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Bor i blokk uten heis, så vi er avhengige av å ha en hendig bag som kan bæres opp og ned. Noen som har ideer til hvilken vogn vi bør velge da??? Ellers tenker jeg helt 3-hjuling, med mulighet for klikksystem for bilsete. Termin mars.
Minnie Mom Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Vi bor i blokk, 3. etg uten heis. Vi har Teutonia Mistral med softbag. Veldig greit å ha en lett bag når man skal bære bag med baby, stelleveske og handleposer opp 4 etasjer (fra kjelleren). Vi er veldig fornøyd med Mistralen, blant annet pga vendbart håndtak som gjør at man lett kan skifte trilleretning, bruker det mye. Men sjekk ut Spirit S3 hvis du vil ha en med tre hjul. Den kan man også sette Britax Babysafe setet på tror jeg.. ) http://www.teutonia.no/spiritS3kombi.htm
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg bor også i blokk, 4.etasje uten heis. Har tenkt at vi skal ha simo kombi, greit å kunne bære bagen opp. Har også lurt på å kjøpe en brukt kombivogn som kan stå oppe i leiligheten som kan brukes som terrassevogn/sovevogn. Kan ikke bære vogna opp hver dag, det blir for slitsomt!
Minnie Mom Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Vi har en enkel shoppingtrille som står på balkongen og er sovevogn. Veldig greit! Og den er lett å bære ned hvis vi vil ha den med på shopping... ) Vet ikke hva jeg hadde gjort uten den vogna, for gutten vår vil ikke sove inne på dagen, bare i vogna...
lifa og Eline Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Hei Vi har Quinny Frestayle 3xl comfort der vi har brukt dreamybaggen fra februar og ut juni. Den er kjempeenkel å koble fra understelle og kan bæres på 2 måter. Enten i noen håndtak på siden der utløserknappene sitter eller i kalesjen. Vi bor selv i blokk i 2.etg. og jeg pleide å bære den i kalesjen for jeg sytes det er greiest. Men jeg bar alltid opp bæreposene først før jeg gikk ned og hentet baggen med Eline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå