nicco Skrevet 22. juli 2006 #1 Del Skrevet 22. juli 2006 Ja, tanta kom sånn omtrent som forventet i går. Ble vel ikke så veldig overrasket over det. Som noen kanskje har fått med seg, så hadde jeg en feriepreget av astma og lungbetennelse. Tilbake fra ferie, gikk det 3 dager, og så begynte ungene å bli sjuke: høy feber og hodepine. På torsdag fikk jeg det også. To av ungene har nå hatt det i 2 omganger. Derfor dro jeg til legen i går ettermiddag. Det er nemlig en helt uutholdelig hodepine og ingenting hjelper. Jeg dro til legen med 6 åringen som da var dårlig for 2 gang, men det endte opp med at jeg ble sjukemeldt i alle fall over helga(skulle jobbet i helga). Så nå sitter jeg her med forferdelig hodepine, ingen feber lenger heldigvis. Så lenge jeg sitter helt stille, kjenner jeg ikke så mye, men man må jo ofte røre litt på seg i løpet av dagen, i alle fall med 5 unger... Fikk Paralgin Forte av legen, har prøvd to tabletter, men det hjelper heller ikke. Denne legen har heldigvis vakt i helga og han kjenner oss gjennom mange år, så det er litt godt når en er sjuk, kan bare ringe hvis det er noe. Er nå forferdelig lei av sjukdom, både hos meg selv og ungene, begge deler sliter jo. Men for all del, det er jo ingenting alvolig....så får kanskje ikke klage likevel. Nå har vel store deler av landet fint vær, så jeg kan vel ønske alle fortsatt god helg, samme hvor de bor!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5701446-tantebes%C3%B8k-og-sjuk-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Å nei, å nei!! Skjønner godt at du er passe lei av sykdom nå ja.... Dere har jo virkelig fått kjørt dere i sommer. Håper dere får gjort fra dere på en god stund nå da!! Neste gang kan du bli "syk" av litt mer hyggelige årsaker! Synd at tanta ikke kunne holde seg borte denne gangen heller da!! Ta godt vare på deg selv nå da, og prøv og skjemme deg selv litt bort! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5701446-tantebes%C3%B8k-og-sjuk-igjen/#findComment-5701813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamamimmi Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei Nicco, Den hodepinen håper jeg du ikke har mere, stakkar det er forferdelig. Utrolig starkt at du orker..5 unger og sykdommer. Orker du? Kanskje du trenger litt tid og ro for deg selv..men jeg vet, du har en 2-åring ikke sant? Man klarer ikke å vaere ifra barna heller. Men noe litt ferie for deg og mannen.. noen som kan se efter barna for dere en kveld kanskje? Noen timer fri kan gjöre mirakler synes jeg. Håper du snart föler det blir litt lettere. Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5701446-tantebes%C3%B8k-og-sjuk-igjen/#findComment-5717131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Takker for gode tanker, jenter. Føler meg bedre nå, selv om hodepinen faktisk henger i ennå. Når man har fem unger og er syk selv, så merker man at det tærer på kreftene. Har jo en mann som gjør alt jeg kan drømme om, men likevel. Vi har ingen familie i nærheten, og har kun hatt 6 timer barnepass siden førstemann ble født for 11 år siden. Vår voksentid begrenser seg til en time om kvelden etter ungene har lagt seg. Som regel skal en av oss på nattevakt, så da blir det bare 5 minutter!! Men vi klager egentlig ikke for vi har valgt det selv, og har aldri hatt det anneledes. Det går utrolig bra til hverdags, men som sagt når en er sjuk, så merker man det jo..... Nei, nå føler jeg meg frisk og rask igjen, men skulle gjerne hatt en vitamininnsprøytning av noe slag, noe som holdt sykdom borte en stund. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5701446-tantebes%C3%B8k-og-sjuk-igjen/#findComment-5718992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå