Gå til innhold

`til dere som har klart det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg begynte å sove middagshvil en liten uke før mensen. Også kom ikke mensen og en uke etter tok jeg en test som var positiv. Da hadde middagshvil allerde blitt en vanesak :)

Jeg var denne gang som sist, veeeldig trøtt.

Lykke til :)

Hadde mensen-symptomer lenge før den skulle komme, og da jeg ventet den, kom den aldri :-) Og så hadde jeg så såre bryster at det var vondt å få dusjstrålen på. Så var vel nesten 100% sikker før jeg tok testen. Nå er jeg 16 uker på vei og kjempeglad :-)

Annonse

Trodde jeg hadde omgangsyken jeg... Spiste jeg elr drakk jeg noe, var det ikke lange stunden før alt var kastet opp... :( Lite deilig kan man si... Tokk en gravi test for morro skyld bare for å kunne utelokke det lissom... Den var positiv.. :) Kastet gravi testen på tastaturet til kjærsten min og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..

Nå er jeg lykkelig som bare det.. Kan ikke glede meg mer tror jeg... Er nå 21 uker på vei.. 22 i morgen... C")

Har handla masse klær og Comi vogn (Marineblå med bamser på, Simo) Den er så søøøt... Oxo handla sånn mixi Cosi elr hva det heter.. sånn til bilden.. :)

Åååå jeg gleder meg asså... :D

Har hatt litt plager med kvalme å lavt blotrykk... Men det har stabilitert seg nå... *takk å lov* " bank i bordet"

*SmileSmile*

ingen symptomer egent de første 2ukene...husker dagen jeg kjøpte en gravid test, var 1dag på overtid men trodde ikke jeg var gravid...bare at mensen kom senere pga jeg gikk rundt og tenkte pådet:-)hehe...MEN atter ei...testen hva positiv...jeg og samboeren ble sjokka, jeg bestilte tilogmed time for abort i overaskeleses rusen!! MEN er så glad jeg ikke gjorde det!! er nå 28 uker på vei og har en nydelig liten prinsesse i magen min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...